Psiholog Catalina Vlad
Despre mine

Despre mine

Despre mine

Sunt un om firesc pasionat de oameni, de natura, de evoluție. În copilărie am putut experimenta bucuria prin joc și joacă dar în același timp am crescut cu rușinea, teama, timiditatea, tristețea, neacceptarea. De atunci mă întrebam ce îi face pe unii oameni să aleaga ceva, ori să se comporte într-un anumit fel . De ce unii au o viață mai bună(viață mai bună văzută prin ochii de copil), ori de ce se complac în anumite probleme. Am plecat cu această curiozitate după mine și în același timp cu o dorință atunci inconștientă de a trăi și ajuta la crearea unui lumi mai frumoase. Așa am ajuns să studiez psihologia.

Din anul II de facultate am început să lucrez cu copii cu autism, eram fascinată și fiecare progres al copilului.  Anii petrecuți alături de copiii cu dizabilități, cu TSA, ADHD și echipele de terapeuți m-au ajutat să mă dezvolt atât profesional cât și personal. Mi-am continuat studiile dornică fiind să învâț cât mai mult și am devenit psiholog clinician.

Îmi place psihologia clinică , astfel că o evaluare și un psihodiagnostic realizat corect mă ajută pentru o intervenție/asistență/ consiliere personalizată nevoilor fiecărei persoane ce vine în cabinet.

Experiența de 2 ani în rolul de educator m-a ajutat să înțeleg mult mai bine dezvoltarea copiilor și rolul fiecărui în mediul familial putând astfel să vin în întâmpinarea nevoilor copiilor, părinților dar și a cadrelor didactice.

Dornică să aflu mai mult  și să mă cunosc mai bine am urmat cursurile formarii în psihoterapie integrativă în cadrul Institutului European de Studii de Terapii pentru Terapia Copiilor și Adolescenților. Psihoterapia integrativă prin relație m-a ajutat să mă descopăr, să aflu cine sunt, să ma accept și să ma iubesc. Fiind într-o relație autentică cu mine voi putea ajuta și pe cei care vin în cabinetul meu și voi putea să îi insoțesc în drumul către cunoaștere, vindecare, acceptare. 

Îmi place să fiu la curent cu noile descoperiri în domeniu și să aduc pe cât posibil în cabinet tehnici și metode potrivite fiecărui. Pasiunea către oameni m-a făcut dornică să aduc în lumină potential maxim al acestora indifererent dacă sunt copii ori adulți.

Media

CUM SĂ AI MAI MULTĂ ÎNCREDERE ÎN TINE? – PLANIFICA NEPREVAZUTUL

Universul social al copilului-copilul timid, copilul extravert, copilul agresiv.

INTERVIU | Cătălina Daniela Lazăr, psiholog clinician și psihoterapeut

Studii

Licențiată în psihologie

Facultatea de Psihologie și Științele Educației – Universitatea București

Master Psihologie în domeniul Securității Naționale

Facultatea de Psihologie și Stiițele Educației Universitatea București

Master Psihodiagnoză Cognitivă și Consiliere Psihologică

Facultatea de Psihologie-Universitatea Ecologică

Formare în Psihoterapia Integrativă a Copiilor și Adolescenților

Institutul European de Studii pentru Terapia Copiilor și Adolescenților, București

Certificat de absolvire cu titlul de formator

Acreditat de Ministerul Muncii și Justiției Sociale , Ministerul Educației Naționale 

Formare: Terapia Sistemică Cuplu, copil, familie

Formare in Somatic Experiencing

Sunt un om firesc pasionat de oameni, de natura, de evoluție. În copilărie am putut experimenta bucuria prin joc și joacă dar în același timp am crescut cu rușinea, teama, timiditatea, tristețea, neacceptarea. De atunci mă întrebam ce îi face pe unii oameni să aleaga ceva, ori să se comporte într-un anumit fel . De ce unii au o viață mai bună(viață mai bună văzută prin ochii de copil), ori de ce se complac în anumite probleme. Am plecat cu această curiozitate după mine și în același timp cu o dorință atunci inconștientă de a trăi și ajuta la crearea unui lumi mai frumoase. Așa am ajuns să studiez psihologia.

Din anul II de facultate am început să lucrez cu copii cu autism, eram fascinată și fiecare progres al copilului.  Anii petrecuți alături de copiii cu dizabilități, cu TSA, ADHD și echipele de terapeuți m-au ajutat să mă dezvolt atât profesional cât și personal. Mi-am continuat studiile dornică fiind să învâț cât mai mult și am devenit psiholog clinician.

Îmi place psihologia clinică , astfel că o evaluare și un psihodiagnostic realizat corect mă ajută pentru o intervenție/asistență/ consiliere personalizată nevoilor fiecărei persoane ce vine în cabinet.

Experiența de 2 ani în rolul de educator m-a ajutat să înțeleg mult mai bine dezvoltarea copiilor și rolul fiecărui în mediul familial putând astfel să vin în întâmpinarea nevoilor copiilor, părinților dar și a cadrelor didactice.

Dornică să aflu mai mult  și să mă cunosc mai bine am urmat cursurile formarii în psihoterapie integrativă în cadrul Institutului European de Studii de Terapii pentru Terapia Copiilor și Adolescenților. Psihoterapia integrativă prin relație m-a ajutat să mă descopăr, să aflu cine sunt, să ma accept și să ma iubesc. Fiind într-o relație autentică cu mine voi putea ajuta și pe cei care vin în cabinetul meu și voi putea să îi insoțesc în drumul către cunoaștere, vindecare, acceptare. 

Îmi place să fiu la curent cu noile descoperiri în domeniu și să aduc pe cât posibil în cabinet tehnici și metode potrivite fiecărui. Pasiunea către oameni m-a făcut dornică să aduc în lumină potential maxim al acestora indifererent dacă sunt copii ori adulți.

Studii

Licențiată în psihologie

Facultatea de Psihologie și Științele Educației – Universitatea București

Master Psihologie în domeniul Securității Naționale

Facultatea de Psihologie și Stiițele Educației Universitatea București

Master Psihodiagnoză Cognitivă și Consiliere Psihologică

Facultatea de Psihologie-Universitatea Ecologică

Formare în Psihoterapia Integrativă a Copiilor și Adolescenților

Institutul European de Studii pentru Terapia Copiilor și Adolescenților, București

Certificat de absolvire cu titlul de formator

Acreditat de Ministerul Muncii și Justiției Sociale , Ministerul Educației Naționale 

Formare: Terapia Sistemică Cuplu, copil, familie

Formare in Somatic Experiencing

Media

CUM SĂ AI MAI MULTĂ ÎNCREDERE ÎN TINE? – PLANIFICA NEPREVAZUTUL

Universul social al copilului-copilul timid, copilul extravert, copilul agresiv.

INTERVIU | Cătălina Daniela Lazăr, psiholog clinician și psihoterapeut