Pornind de la o temă importantă a dezvoltării copiilor în etapa preadolescenței, și anume nevoia de competență și de eficiență personală, am conceput un program terapeutic care să răspundă la întrebările:
Cum arată emoțiile mele și ale celorlalți?
Cum îmi fac cunoscute nevoile, dorințele și intențiile?
Cine sunt eu? Cine sunt eu atunci când sunt împreună cu ceilalți?
Ce știu să fac, ce pot să fac, care sunt instrumentele personale pe care le am la dispoziție?
Pe o perioadă de 10 întâlniri, prin mijloacele specifice ale terapiei prin joc și dramaterapiei vom adresa aspecte precum:
explorarea acelei părți interioare jucăușe din fiecare dintre noi și dezvoltarea creativității;
identificarea resurselor personale și cunoașterea propriilor calități;
explorarea stărilor emoționale experimentate, cu focus pe înțelegerea emoțiilor proprii și ale celorlalți;
gestionarea situațiilor provocatoare emoțional;
cresterea flexibilității și a fluidității în comunicarea cu ceilalți, cu focus pe exprimarea de sine;
exersarea abilitatilor sociale
De ce terapia prin joc și dramaterapia?
Pentru că terapia prin joc este metoda terapeutică de lucru cea mai eficientă în cazul copiilor și preadolescenților, așadar, vom experimenta prin tehnici expresiv creative (pictură/ desen/ modelaj), tehnici de joc creativ și metode de relaxare corporală.
În același timp, dramaterapia țintește spre acțiune și mișcare, iar integrarea tehnicilor specifice acestei abordări terapeutice aduce beneficii prin implicarea activă a corpului, exersarea rolurilor, povestirea sau punerea în scenă a anumitor teme personale.
De ce o perioadă întinsă pe 10 săptămâni?
Pentru că pe lângă caracteristicile individuale ale fiecărui participant, și care vor seta un ritm propriu de procesare, informațiile pe care copiii le accesează și stările pe care aceștia le vor experimenta au nevoie de timp pentru a fi explorate, înțelese și integrate, iar spațiul dintre sesiuni are un rol important în acest proces.
Totodată, experiența anterioară de lucru cu părinții ne arată că aceste întrebări de la care am pornit sunt deseori și teme de reflecție parentală, așadar, vă invităm la explorare și pe dumneavoastră, părinții, pentru a putea să le dăm glas și contur suficient de clar, în cadrul a 2 întâlniri punctuale.
Găsiți mai jos detalii suplimentare.
CINE: copii cu vârste între 10-12 ani;
CÂND:Grup 1: Luni →18:40 – 20:00
Grup 2: Sâmbătă →9:30 -10:50
Grup 1: 02.10; 09.10; 16.10; 23.10; 06.11; 13.11; 20.11; 27.11; 04.12; 11.12;
Grup 2: 30.09; 08.10; 14.10; 21.10; 04.11; 11.11; 18.11; 25.11; 09.12; 16.12;
Programul presupune o sesiune inițială de cunoaștere cu părintele și una de feedback (la finalul celor 10 sesiuni).
DURATA SESIUNE DE GRUP: 80 min
PREȚ: 150lei/per sesiune (plata la începutul fiecărei luni)
FACILITATORI:
Cătălina Vlad- psiholog clinician, psihoterapeut intergrativ, consilier psihologic terapie prin joc și dramaterapie
Oana Doruș -psiholog clinician, consilier parental, consilier psihologic terapie prin joc și dramaterapie
UNDE: Centru Terapeutic Rise, str Cercului, nr. 2, etaj 3, ap. 8, sector 2, București
Înscrieri: Cătălina-0748893907
Oana-0765524000



/